XML Sitemap

This is a XML Sitemap which is supposed to be processed by search engines which follow the XML Sitemap standard like Ask.com, Bing, Google and Yahoo.
It was generated using the WordPress content management system and the Google Sitemap Generator Plugin by Arne Brachhold.
You can find more information about XML sitemaps on sitemaps.org and Google's list of sitemap programs.

URLPriorityChange frequencyLast modified (GMT)
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/lesen-ein-interdisziplinaeres-handbuch/60%Monthly2016-01-15 09:15
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/imprimatur-folge-xxiv/60%Monthly2016-01-15 09:14
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/der-typograph-hermann-zapf-eine-werkbiographie/60%Monthly2016-01-15 09:12
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/albatross-books-ein-pionier-des-modernen-taschenbuchs-2/60%Monthly2016-01-19 08:55
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/open-innovation-in-der-buchbranche-ein-neues-konzept-von-innovationen-und-sein-niederschlag-bei-verlagen-und-start-ups-2/60%Monthly2016-01-14 19:41
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/systemtheoretische-ansaetze-in-der-buchwissenschaft-idee-stand-der-diskussion-exemplarische-anwendungsbereiche-2/60%Monthly2016-01-14 15:55
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/leichenpredigten-des-barock-als-forschungsgegenstand-2/60%Monthly2016-01-14 15:49
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/wozu-neuschnitte-das-beispiel-der-optima/60%Monthly2016-01-14 15:47
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/die-bedeutung-von-kulturguetern-in-der-konsumgesellschaft-das-buch-als-wirtschaftsgut-in-der-massenkultur-eine-standortbestimmung-nach-walter-benjamin-und-theodor-w-adorno/60%Monthly2016-01-14 15:46
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/bedeutung-und-funktion-des-buches-in-literarischen-dystopien-exemplarisch-anhand-george-orwells-nineteen-eighty-four/60%Monthly2016-01-14 15:45
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/register-und-digitale-buecher-problematik-erstellung-und-gebrauchsmehrwert/60%Monthly2016-01-14 15:44
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/das-buch-als-erinnerungsobjekt/60%Monthly2016-01-14 15:43
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/e-books-kaufen-abonnieren-leihen-eine-analyse-auf-basis-einer-konsumentenbefragung/60%Monthly2016-01-14 15:34
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/informieren-inszenieren-integrieren-corporate-books-als-instrumente-nachhaltiger-unternehmenskommunikation/60%Monthly2016-01-14 15:32
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/eigenstaendige-marktbearbeitung-statt-lizenzvergabe-neue-moeglichkeiten-fuer-verlage-durch-internationalisierung-des-e-book-geschaefts/60%Monthly2016-01-14 15:29
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/konventionen-in-wissenschaftskulturen-texterschliessende-merkmale-wissenschaftlicher-publikationen-aus-den-usa-der-udssr-der-ddr-und-der-brd/60%Monthly2016-01-14 15:28
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/alternate-reality-games-als-marketinginstrument-im-jugendbuchmarkt/60%Monthly2016-01-14 15:27
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/money-matters-alternative-finanzierungsmethoden-in-der-buchbranche/60%Monthly2016-01-14 15:26
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/annaeherung-an-eine-oekobilanz-von-e-books/60%Monthly2016-01-14 15:25
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/das-buch-als-werbemittel-eine-analyse-am-beispiel-der-mcdonalds-kooperation-201213/60%Monthly2016-01-14 15:23
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/typografie-im-nationalsozialismus-instrumentalisierung-oder-zeiterscheinung/60%Monthly2016-01-14 15:22
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/enhanced-e-books-ein-neuer-produkttyp-auf-dem-buchmarkt-vor-und-nachteile-von-epub-3-zur-umsetzung-von-enhanced-e-books/60%Monthly2016-01-14 15:21
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/online-verleihmodelle-wie-bibliotheken-und-andere-anbieter-e-books-ueber-das-internet-verleihen-koennen/60%Monthly2016-01-14 15:20
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/das-buch-im-transmedialen-franchise-transmedia-storytelling-als-chance-fuer-verlage/60%Monthly2016-01-14 15:19
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/die-imaginaere-bibliothek-in-der-jugendliteratur-wie-die-aktuellen-richtlinien-realer-bibliotheken-in-harry-potter-die-stadt-der-traeumenden-buecher-und-weiteren/60%Monthly2016-01-14 15:18
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/schreibschrift-oder-druckschrift-welche-schrift-soll-die-schule-lehren/60%Monthly2016-01-14 15:16
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/gemeinschaftliche-lektuere-im-social-web-untersuchungen-zum-potenzial-von-online-leserunden-fuer-die-buchbranche/60%Monthly2016-01-14 15:00
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/antikenrezeption-vor-dem-hintergrund-des-medienwechsels-im-15-jahrhundert/60%Monthly2016-01-14 14:58
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/d-manga-der-japanische-comic-und-seine-deutsche-adaption-2/60%Monthly2016-01-14 14:55
https://www.buchwissenschaft.uni-mainz.de/publikation/schriftmedien-kommunikations-und-buchwissenschaftliche-perspektiven-written-media-perspectives-in-communication-and-book-studies-2/60%Monthly2016-01-11 09:37